14. zasadnutie 15.mája 2012

 

Zápis  14/05/2012

zo zasadnutia občianskej rady Podlavice- Skubín 15.mája  2012

Prítomní:  podľa prezenčnej listiny, poslanci neprítomní

 

Predsedajúci: Ing. Kreutz, úvodom privítal všetkých prítomných, osobitne hostí, zástupcu MsP pani Silviu Pósovú a Ivana Oravca organizátora krnačkových pretekov. Ospravedlnil neúčasť Mgr. Pápaya, ktorý je nemocný pred operáciou.

Program rokovania OR

I.  Kontrola plnenia uznesení -

1. Krnačkové preteky  - zučtovanie . O spôsobe priebehu akcie informovala Elena Šupolová. Konštatovala, že sa nakúpili drahé poháre na ocenenie pretekárov, ale účasť bola nedostačujúca a podľa jej vyjadrenia táto akcia nesplnila očakávanie.  OR  požaduje od organizátora  Ivana Oravca predloženie informácie o účasti  na akcii menovite pretekárov, alebo vrátenie finančnej zálohy od pána Oravca vo výške 70 €. K uvedenému bodu informoval prítomný organizátor pán Ivan Oravec. Konštatoval, že akcia bola neúspešná . Zúčastnilo sa jej 7 pretekárov.   3 poháre boli odovzdané ako ceny. Priniesol na vrátenie tri  poháre. OR odporúča použiť tieto poháre pre ďalšie akcie.  Predložil a odovzdal  fotografie z akcie.

2. Zabezpečenie plánovaných akcií OR na máj-jún 2012. Informoval Ing.Kreutz. Odporúča akciu MDD  spojiť  s dňom matiek. Akcia OR a DC Dúbrava  bude 26.5. v  Malej Kynclovej ako vlani . Gestorom za prípravu a zabespečenie gúlášu bude Danko Uhliar. Plagát a propagáciu pripravia Janko a Ivan Beňovci. Bude potrebné pred akciou opraviť sedenie, ktoré je poškodené. Zabezpečí Stano Bulla. Program pre hry detí organizačne zabezpečí Anka Kánová v spolupráci s Ivanom Beňom a Evkou Tribulovou a za DC Zuzka Kohútová. Ocenenia a občerstvenie pre deti Elenka Šúpolová. Za mimoriadne nepriaznivého počasia sa akcia preloží a včas oznámi.

    OR berie na vedomie informáciu, že 2. júna má byť slávnostne odovzdané detské ihrisko na sídlisku v Podlaviciach

3. Akcia Hurá na prázdniny bude na ihrisku  a v prípade nepriaznivého počasia sa akcia presunie do KD.

4. K správe cintorínov v Podlaviciach a Skubíne informoval Ing.Kreutz s tým, že sa bude riešiť na MsÚ komplexne.   (bolo konštatované, že kontajner a márnica je hanbou  Podlavíc a neslúži cintorínu) . Informáciu doplnil Danko Uhliar, že  po rozhovore s viceprimátorkou MsÚ Banská Bystrica pani Čižmárovou, bolo oznámené, že opravy plotov, vstupov a vstupných brán, bude kompletne na všetkých cintorínoch v rámci mesta B.Bystrica  zabezpečovať po vyčlenení financií  mesto a zodpovedný bol určený p.Bielik Pavel. Bolo to prerokované aj na zasadnutí výboru pre  mestské časti.

5.  Prítomní zástupcovia MsP informovali o vybavovaní  a riešení sťažnosti a pripomienok, ktoré predniesli  členovia OR na predchádzajúcich zasadnutiach.

 

 

II. Uznesenie zo zasadnutia OR 15. mája 2012:

     1. Na základe oprávnených požiadaviek zabezpečenia  účinnosti riešenia prejednávanej problematiky občanov Podlavíc a Skubína na zasadnutiach OR, členovia OR Podlavice-Skubín požadujú účasť aspoň jedného poslanca za VO-2 na svojich pravidelných zasadnutiach.

 

Zapísal: Ing.Ľubomír Lehoťan